Bascos Blogg

Bascos Blogg

onsdag 22 december 2010

Oooops....

igår inträffade en liten olycka, en väldigt liten en i mina ögon i alla fall, om det ens var en olycka. Matte får tycka vad hon vill, men hon har ju bävat för att jag någonstans i snön ska få för mig att balkongen är en toalett av jättemått!!!!!

Blev så kissnödig av att gräva i snön så jag satte mig sonika och ...kissade.... Det var faktiskt inte meningen tror jag men det var väl något som drog i gång det, hann inte in på vanliga toan, eller nåt sånt....

Nu oroar sig matte att jag ska få såna där associationer, eller lika med tecken på att balkongen är en rastplats, men serru, det har ju faktiskt aldrig hänt förut och en gång är ju ingen gång som man säger.....jag får väl se till att överbevisa henne!

Ha en bra dag där ute i vinterkylan!

Inga kommentarer: