Bascos Blogg

Bascos Blogg

torsdag 2 december 2010

Idag har matte varit ledig och jag som trodde jag skulle få ha henne för mig själv, så jag bedrog mig, hon har sprungit in och ut genom den där dörren flera gånger och varje gång är jag lika glad att hon kommer hem. Hon gick tydligen och tränade.....och sen var det tvättstugan flera vändor för att sedan gå och handla, hm, inte en endaste gång hade hon med sig något roligt till mig. Hon försökte väl kompensera med att leka med oss i eftermiddags, men jag vet inte om jag förlåtit, eller jo det har jag nog, jag är inte långsint av mig.


Hua vad kallt det är ute, men jag måste ju bara ut och gräva i den där snön på balkongen, det är så roligt att jag utstöter vissa glädjetjut ibland.


Sen fastnar ju snön på mina tassar, det är inte skönt som ni ser.


Ibland får matte o husse för sig att ge oss lite godsaker, jag vet var dom stashar grejjerna, men har inte lyckats öppna skåpet själv än, jobbar på det. Så här kan det se ut ett sånt tillfälle, alla på en gång, sen försvinner husse ut i köket, han säger att det är slut, men det tror jag inte på, dom är bara snååååla!




Och, ja, Harissa sover på bollen!!!!!!


Näpp, matte ropar, nu blire bus. Bye

Inga kommentarer: